סיור באוסטרליה. הצטרף ראס, של TURAS צוות בהרפתקה באאוטבק האוסטרלי.

לאחר שהגעתי NSW, אוסטרליה עם שלי רובר Defender שלי שנשלח מאירופה, הייתי נרגש מאוד סוף סוף יש את ההזדמנות לחקור את הארץ מאובק. לאחר מקבל את הרכב פינה במכס אני מיד החלו לחקור מספר אפשרויות ההיכרות הראשונית מה הוא כנראה אחד המדינות הכי טוב נסיעה מרחוק על הפלנטה.כאשר זה יהיה הטיול הראשון שלי באוסטרליה עם Defender שלי 90 המטרה העיקרית שלי היתה לנסות ולשלב בטיול הראשון שלי כמו סביבות שונות רבות בתוך שבוע. אז אחרי הרבה קריאה של ספרים, מגזינים וחיפוש באינטרנט אני סוף סוף החליט לנסוע Broken Hill ולקחת Mungo הפארק הלאומי.
מסלול זה יכלול ldeparting מסידני, ביקור Broken Hill ב NSW Outback וחוזרים דרך העולם המפורסם Mungo National Park כיסוי מרחק כולל של רק תחת 3000Km

החבר האוסטרלי שלי מבריסביין ברוסי, שהוא מבשל טוב לבוש וגיטריסט טוב עוד יותר, יבוא לקראת הספין. כילד צעיר גדל וצופה בסרטים כמו מקס הזועם (שצולם בגבעת ברוקן), הטיול הזה צייר לי תמונה מרגשת.

רציתי לעשות את הטיול על התקציב אז החלטתי להביא את האוהל שלי גג לשמור על עלויות לינה. האוהל העליון שלי הגג שימש אותי גם באוסטרליה עם מהירה להגדיר שלה ואת הנוחות של הנוחות של מובנה בגודל המלכה מזרן לספק שפע של החדר. אז עם גג האוהל, כיסאות, ציוד התאוששות ודלק מאובטח על מדף הגג החדש שלי, טעונה ה- iPod, 3kg של רגל חזיר ארוז, (זה זכה על ידי ברוס ב הגרלה בפאב בלילה הקודם) היינו מוכן סלע ולחוות קצת outback ניו סאות 'ויילס, אני לא יכול לחכות כדי להכות את הכביש.

לאחר שעזב את סידני המחנה הראשון שלנו היה וולינגטון רק 51KM מ Dubbo, מצאנו מחנאות שקטה מעל אגם בורנדונג להסתכל. רעבנו אחרי הימים שנסעו.

ברוסי הסכים לבשל את רוב הנסיעה כפי שהייתי הנהג המיועד. ברוס בהחלט חי את הצד שלו של העסקה לאחר בישול ארוחה טעימה המורכבת של ריזוטו עם בשר חזיר מלווה כמה לחם טרי אפוי לחם שיח בסגנון. בבוקר קידמו אותנו בשמים כחולים ובקנגרו סקרן מאוד. החלטנו לדלג על ארוחת הבוקר ולחכות לאכול כשהגענו לדובו.

מאז עזב את סידני התחלתי לשים לב כי התחתית של Landrover קרוב לשבור את היד היה מקבל חם מאוד, זה היה גורם לי קצת דאגה אז החלטתי להביא את הרכב של סוחרי לנדרובר בדובו כדי לקבל חוות דעת מקצועית.

הגענו לדובו מוקדם בבוקר. אחרי מילוי דלק ודלק כללי, ואחרי ארוחת בוקר דשנה היה זה לסוחרי לנדרובר כדי לבדוק מה גרם לחום הקרוב לבלם היד. לאחר שדנו בנושא עם אחד המכניקה נאמר לי כי נראה כי נוזל כלשהו היה דולף מן מקרה ההעברה וזה עשוי להיות בחלקו הגורם לבעיה.

שאלתי את מכונאי אם לנדי ייקח אותי אל ברוקן היל וחזר לסידני, הוא היה מהסס לתת את כל זה ברור. החלטות החלטות, האם אני ספר את הרכב כדי לקבל את הנושא נחקרו עוד להסתובב Dubbo אולי כמה ימים או שאני מוסיף כמה נוזלים לקחת סיכון להמשיך?

בנסיבות רגילות לא הייתי לוקח את ההזדמנות אבל לאחר שדיברנו האפשרויות שלנו עם ברוסי החלטנו להמשיך עם הנסיעה כמו הזמן לא היה בצד שלנו. הייתי קצת מודאג, כי אנחנו עדיין מרחק סביר ללכת וקיוויתי שהיא תחזור לסידני בלי דרמות.

כאשר עזבנו Dubbo המסע שלנו המשיך דרך המדרונות המערביים NSW על פני "Nyngan ולאחר מכן על כביש המחסום דרך Cobar (132km), Wilcannia (+ 250km), ולבסוף Broken Hill (+ 196km) מרחק כולל של 1167 מכוסה מאז עזב סידני. כשהתקרבנו אל ברוקן היל, חיכיתי מאוד לראות את החורבן בפעם הראשונה. זה מדהים איך הנוף ואת תצורות הקרקע שינתה את עוד נסענו וככל שהגענו קרוב יותר outback. השביל האחרון של הכביש אל ברוקן היל הוא אחד ארוך עם הרבה תנועה מלבד רכבת הכביש מוזר.

אחרי יום ארוך נהיגה הגענו סוף סוף ברוקן היל, קצה של אאוטבק ב NSW, היינו גם עכשיו באזור זמן שונה כל כך זוכר להתאים את השעונים שלך לדרום אוסטרליה זמן עם 30 דקות ההבדל. מסידני היינו עכשיו 1 / 5 של המרחק אל החוף המערבי של אוסטרליה.
במהלך השנים, Broken Hill גדלה מן העיר איקבק כריית outback למרכז התרבות של Outback NSW. זה מעניין גם לציין כי בעיר יש משאיות יותר קבוצות של רמזורים תת קרקעיים מאשר על פני השטח.

לפני שנסענו למשרד התיירות נסענו לפסגה הגבעה הענקית המשקיפה על העיר שהלכנו למוזיאון שלי לכוס קפה מהירים בקפה "ברקן ארת '". זהו מקום נהדר לקבל את מסבי העיר ואת דון לא לשכוח לקבל הזדמנות צילום של יושב על הכיסא הגדול יושב ליד המוזיאון ובית קפה, הילדים יאהבו את זה.

החלטנו מחנה בסילברטון, אז לאחר הרים כמה חוברות במשרד התיירות זה היה לסילברטון, 30km מאוחר יותר הגענו בכפר outback מוזר, אז הלכנו ישר למלון Silverton המפורסם עבור משקה מרענן לפני הקמת המחנה בשביל הלילה. אני חייב לומר שזה היה אחד הפאבים הכי מגניבים שהייתי בהם מאז שהגעתי לאוסטרליה. סילוורטון במשך השנים הפך לסרט ידוע ומיקום טלוויזיה עם סרטים כגון, מקס מקס II, משימה בלתי אפשרית 2, פריסילה, טאון כמו אליס, ורבים אחרים צולמו שם.

פאב בסילברטון הוא מקום נהדר למשקה או כיבוד קל עם אוסף גדול של תמונות על קירות של סרטים שצולמו באזור, המכרז בר היה ידידותי מאוד ונתן לנו הרבה רקע לפאב כמה ידע מקומי תובנה.

זו הייתה חוויה נהדרת בשבילי, כצעיר צעיר שזכר את ההופעה של מקס המטורף בקולנוע, עכשיו הייתי די נבוך כדי לנסוע סביב אותו אזור בועט את האבק האדום בלנדרובר הנאמן שלי.

לאחר שבדקנו את כל המזכרות ואת כלי הרכב של הסרט מקס מטורף שחנו מחוץ לפאב אז פנינו לתצפית מונדי מונדי (5 ק"מ בעבר Silverton); זה מקום נהדר לצפות בשקיעה.

אתר מחנה הבוש שלנו היה ממש במעלה הכביש ליד סילברטון. שוב איוב שלי היה לשלוף את האוהל גג להקים את המטבח להפוך את המטבח שלנו הכולל שולחן nyty וכיור כי מצרף את הצד של לנדרובר, וכמובן כדי לקבל את האש הולך. עם האש מתחיל לפצח הגיע הזמן לשים את כל המרכיבים לתבשיל לתוך תנור המחנה ולהניח את הבצק הלוש לצדה כדי לקום. אחרי הארוחה נשענו לאחור סביב המדורה והקשבנו לציפורים שיצאו לטירוף האחרון שלהן כשהשמש שקעה.

באותו לילה היה לנו גם שועל סקרן שהסתכן בביטחון רב במחנה שלנו כדי לראות מה קורה. זה תמיד חשוב לוודא כי כל מזון וכו 'הוא ארוז משם החיות לא צריך להיות מוזן, הוא בסופו של דבר לכיוון בוש לאחר כמה coaxing.This היה הטעם הראשון שלי של Outback האוסטרלי ואני מאוד מצפה עוד שדה שלי לנד רובר Defender לחקור את הארץ הזאת מרחוק ועתיק.