תמונת רקע: 16: 9Clue CC 2.0 Flickr

פיליפ Hummel של Kudu Overland מסביר כי המטרה של החברה היא לקבל אורחים להצטרף משלחות היבשה שלהם 4 × 4 כלי רכב. זה משלחות כוללות את השימוש מסלולים שבילים כי למתוח דרך נוף מרהיב ונופים של אירופה ומרוקו. בתכונה זו אנו מצטרפים ל- Kudu באחד מטיולי המרוקאים האחרונים.

יורדים מן המעבורת הציפייה להרפתקה מראש מתחיל לגדול תוך כדי עבודה שלנו מתוך סנטנדר לכיוון סלמנקה עבור המעבר הראשון שלנו במחנה.

צילום: סקוט Wylie CC 2.0 פליקר

הקבוצה התעוררה מוקדם בבוקר כדי להתכונן לעזוב את סלמנקה וללכת לכיוון אלג'סירות. לאחר רכש את הכרטיסים הנדרשים בנמל, הקבוצה לעלות על המעבורת בשעות אחר הצהריים המאוחרות כדי טנגיר מד. כל הניירת הדרושה לרכב נעשית על המעבורת ולאחר מכן על יורד אנחנו נוסעים דרך הגבול הראש עבור nearby בטנגיר ליהנות הלילה הראשון שלנו במרוקו.

יום 1 - אנחנו יוצאים מהמחנה בטנג'יר ופונים לכביש המהיר, פעם על הכביש המהיר, אנחנו יורדים במורד החוף לכיוון רבאט ואז נוסעים לעבר פס אל גרסיף. הכביש המהיר הזה הוא עלויות שייקרו על £ 15 לכל רכב. כולנו מתמלאים בדלק בגוארסיף ואחר כך נוסעים למחנה בן יעקוב ללילה. המחנה הזה נמצא בשער ל"רקם ".

השטח הוא לעתים קרובות מחוספס ולא אחיד

יום 2 - בבוקר אנחנו יוצאים ממחנה בן יעקוב ומוצאים חנות קטנה שבה אנחנו מצויים על כמה הוראות. ואז אנחנו הולכים על המסילה, הם מאוד מחוספס, stony קשה הולך ואנחנו מבלים את רוב היום בהילוך הראשון והשני. אנחנו צועדים לאורך הרקה, לאט, לעבר אגם קטן, שבו נצא למחנה פראי למשך הערב, ונשתמש בהוראות שאספנו בבוקר לארוחת הערב שלנו.

יום 3 - אנחנו יוצאים מהמחנה הפראי שלנו בבוקר וממשיכים לאורך הרקעאם, לאט. המסלולים נעשים טובים יותר, כשאנחנו מתחילים להיכנס לשטח חקלאי, אחר כך לכבישים כפריים, לפני צלחת קצרה על הזפת, ואז אנחנו יוצאים שוב מהכביש. הכביש הוא טוב למדי בהתחלה אבל מידרדר במהירות כאשר אנו חוצים נהרות קטנים רבים, אשר אנו נתקלים כל הדרך לכיוון בודניב. בבודניב אנו מתמקמים במחנה שלנו בלילה בקמפינג רקם.

יום 4 - אנחנו עוזבים את המחנה ואת הראש לתחנת מילוי לתדלק. יש גם חנות קטנה nearbשבו אנחנו שוב restock שלנו הוראות. ברגע שכולנו מתודלקים ומוסדרים למעלה, אנחנו יוצאים מהעיר, עד מהרה אנחנו מוצאים את עצמנו חוצים את נהר הנהר, ואחר כך נכנסים לתוך הרובע הריק. המסלולים כאן הם סבירים ומהירים על קרקע שטוחה עם נופים מרחיקי לכת. אנחנו עוצרים בערוץ ציורי לארוחת צהריים, שיש בה תצפית על אלג'יריה, בטרם ממשיכים וממשיכים לרדת לעמק לאורך הגבול האלג'ירי. אנחנו חולפים על פני מגדלי שמירה צבאיים רבים כשחוצים את המסלול הזה. חלק זה הוא מאוד מהמורות ומאובקות ואנחנו חייבים לחצות הרבה מיטות הנהר לפני עצירה שוב לארוחת צהריים בחורשת דקלים מוצלת, אשר מכיל זרם קטן רץ דרכו. אחרי ארוחת הצהריים המסלולים מתחילים להיות הרבה יותר חוליים, כאשר אנחנו הולכים לכיוון ביצה Chebbi, Merzouga שבו נוכל למצוא מחנאות שלנו הערב. אנחנו מבלים שני לילות במחנה הזה. וכמה מקבוצה לקחת את ההזדמנות ללכת על הנסיעה גמלים כאן.

על המסילה

יום 5 - היום השני במרזוגה. היום הוא יום מנוחה עבור אלה הדורשים עבודה מכנית נעשה שם מוסך מקומי כי פיליפ השתמש בטיולים קודמים ממליץ לקבוצה. בעוד כאן פיליפ גם לוקח טיול בוקר אל nearby כדי לתת את הנהגים כי רוצה לנסות קצת דיונה נהיגה הזדמנות להתרגל נהיגה בתנאים אלה. עד אמצע הבוקר חוזרת הקבוצה למחנה לנוח.
אחר הצהריים אנחנו לוקחים טיול אופציונלי מודרך אל החולות כדי לצפות בשקיעה. זהו כונן מלהיב שבו אנחנו מנסים להגיע גבוה ככל האפשר דיונות גדולות, ולהשתהות שם כדי ליהנות פרס של שקיעה יפה. יש גם אפשרות עבור אלה המעדיפים לא לנהוג כאן כדי לקחת טרמפ גמל במעלה הדיונות כדי לראות את השקיעה.

אנחנו הולכים לכיוון נווה מדבר סודי שבו נאכל ארוחת צהריים ..

יום 6 - אנחנו משאירים מאחורי Merzouga לאחר מילוי עם דלק בראש עכשיו לכיוון זגורה. המסלולים שאנו פוגשים בבוקר הם חול תערובת, אבן ונחלים. אנחנו פונים לעבר מיטת ואדי / נחל גדולה, שנצטרך לחצות, פיליפ אומר שזה יכול לפעמים להיות בעייתי, בהתאם לרמות המים הנוכחיות. מצאנו שזה בסדר, אבל המקום היה יבש מאוד ומאובק. אנחנו עוצרים באק לארוחת צהריים לפני שחוצים את האגם המיובש הגדול שהיה גם יבש ומאובק מאוד, אם כי פיליפ הסביר שאם היינו מוצאים אותו רטוב, זה היה אומר עיקוף ארוך. ואז אנחנו שוב על גבי מסלולים מחוספסים בסופו של דבר מוביל המסלול אשר לוקח אותנו למחנה שלנו בלילה בזגורה.

יום 7 - אנחנו עוזבים את המחנה ואת הראש לתוך העיר Zagora שבו יש חנות התבלינים נפלא גם חנות תכשיט נהדר כל nearby. עבור אלה הדורשים עבודה מכנית יש אחד המוסכים הטובים ביותר בזאגורה ממוקם קצת יותר בהמשך הרחוב.
לאחר התדלוק שוב, אנחנו הראש מחוץ לעיר על המסלול לכיוון Mhamid שבו אנו עוצרים לקפה לפני להכות שוב את המסלולים ברצינות. המסלולים מובילים אותנו לעבר דיונות חול Chigaga, פיליפ מנחה אותנו לנווה מדבר סודי שבו נוכל לאכול צהריים.

צילום:קרלוס ZGZ

אחרי ארוחת הצהריים הכביש הופך להיות מחוספס מאוד במשך זמן מה לפני שנגיע לאגם Iriki. האגם יבש, והמעבר שלנו מאובק מאוד, כנראה אם ​​היה רטוב זה היה כמעט בלתי עביר. ברגע שאנחנו על פני האגם המסלולים לחזור אחורה מסלולים אבן גסה אשר להוביל אותנו בעבר עמדת צבאית לפני שאנחנו נכנסים לעיר פורום Zugid שבו אנחנו במחנה למשך הלילה.

יום 8 - אנחנו עוזבים את המחנה ואת הראש לתחנת מילוי וכמה חנויות קטנות כדי להצטייד שוב על הוראות. על הכביש, אנחנו נשארים על כביש האספלט לטאטה. כשאנחנו יוצאים מטאטה אנחנו עולים על מסלולים מחוספסים המוליכים לנהיגה של הנהר. אלה riverbeds יכול להיות תערובת של חול והן אבן, והוא יכול להיות לעתים קרובות די סלע פזורים. הנסיעה היא איטית למדי כשאנחנו עוברים בכפרים קטנים ומרוחקים, חולפים על פני נופים מדהימים ומעצבי סלע משתנים. אנחנו אוכלים תחת קוץ מדברי לפני שאנחנו ממשיכים שוב לאורך המסילה לעבר טליאוין, שם אנחנו מחנות הלילה.

יום 9 - היום הוא היום האחרון שלנו של off-roading, אנחנו עכשיו לתוך ההרים נסיעה לאורך כמה סוגים שונים של מסלולים, כמה לאט וגס וחלק קצת יותר מהר. אנחנו מסיימים את היום הזה במרקש שבו אנחנו במחנה במשך שני לילות. זה מחנאות היא בשטח של מלון כל כך עבור אלה שאולי בשלב זה רוצה קצת מותרות, הבחירה שלהם היכן להישאר.

יום - 10 מרקש חלק מאיתנו בחר לחקור את שוקי צבעוני מדהים של מרקש ולעשות קצת קניות, אחרים מחליטים להתעלות על בריכת המלון.

יום - 11 היום היא התחלה מוקדמת, אנחנו חוזרים על הכביש המהיר וראש הארץ כדי לתפוס את מעבורת אחר הצהריים בחזרה לספרד ולאחר מכן על לטאריפה שבו אנחנו במחנה למשך הלילה.

יום - 12 אנחנו עוזבים את טאריפה ועולים דרך ספרד לעבר סלמנקה אל מחנות המעבר הסופיים שלנו.

יום - 13 אנחנו יוצאים סלמנקה לנסוע עד סנטנדר לתפוס את המעבורת בחזרה פורטסמות '. הרפתקה מדהימה במקום אקזוטי מאחורינו. אנחנו להירגע להירגע ולהרהר על החוויה.