Touring Australia. Pridružite se Russu TURAS tim u avanturi u australijskom zaleđu.

Kada sam stigao u NSW, Australiju sa svojim Land Rover Defender-om koji je isporučen iz Evrope, bio sam vrlo uzbuđen što konačno imam priliku da istražim ovu prašnjavu zemlju. Nakon što je vozilo počistilo na carini, odmah sam započeo istraživanje nekoliko uvodnih početnih opcija putovanja u onome što je verovatno jedna od najboljih zemalja udaljene zemlje na planeti. Kako bi ovo bio moj prvi put u Australiji sa mojim Defenderom 90, moj glavni cilj bio je da pokušam da ugradim na moj prvi ekskurzije toliko različitih okruženja za nedelju dana. Dakle, nakon puno čitanja knjiga, magazina i pretraživanja interneta konačno sam odlučio da odem do Broken Hilla i uzmem Nacionalni park Mungo.
Ova ruta bi uključivala ldeparting iz Sidneja, posjetila Broken Hill u Outback NSW-u i vratila se preko svjetski poznatog nacionalnog parka Mungo koja pokriva ukupnu udaljenost od samo 3000Km

Moj australijski kolega iz Brisbana Bruceya koji je dobar kuhar za grmlje i još bolji gitarista dolazi za spin. Kao mladi momak koji je odrastao i gledao filmove kao što je Mad Max (snimljen u Broken Hillu), ovo putovanje je oslikalo veoma uzbudljivu sliku za mene.

Želeo sam da ovo putujem u budžetu, pa sam odlučio da dovedem svoj šator za spašavanje kako bi uštedeli troškove smeštaja. Moj krovni šator dobro me je služio u Australiji sa brzim postavljanjem i stvorenjskim udobnostima ugrađenog madraca veličine kraljice koja pruža dovoljno prostora. Dakle, sa krovom šatorom, stolicama, opremom za oporavak i gorivom obezbeđenim na novom krovnom nosaču, ipod se naplaćuje, 3kg prljavštine od pelene (koju je Bruce pobijedio u tiražu u pubu prije noći) bili smo spremni da se rock i doživi malo izvanrednog Novog Južnog Velsa, nisam mogao da čekam da pogodim put.

Posle odlaska iz Sidneja naš prvi kamp bio je u Wellingtonu samo 51KM iz Dubbo-a, našli smo tihi kamp nad pogledom na jezero Burrendong. Gubili smo se nakon dana vožnje.

Bruce se složio da kuva većinu putovanja jer sam bio određeni vozač. Bruce je sigurno živeo na njegovoj strani dogovora nakon što je kuvao ukusni obrok koji se sastojao od rižota sa šunkom uz prateće sveže pečene ravne kruške. Ujutro nas je pozdravilo plavo nebo i veoma radoznali Kenguru. Odlučili smo da preskočimo doručak i sačekamo da jedemo kada smo stigli u Dubbo.

Od kada sam napustio Sydney, počeo sam da primetim da je podizanje Landrovera blizu ručne pauze postalo veoma vruće, što mi je izazvalo određenu zabrinutost, pa sam odlučio da dovedem vozilo u prodavce Landrover-a u Dubbo-u da dobijem profesionalno mišljenje.

Stigli smo u Dubbo rano ujutro. Nakon punjenja goriva i općih zaliha i nakon odličnog doručka, prodavcima Landrover-a smo istražili šta je izazvalo toplotu blizu ručne kočnice. Razgovarajući o problemu sa jednim od mehaničara, rečeno mi je da se pokazalo da je iz tečnog slučaja propušteno nešto tečnosti i to je možda delimično uzrok problema.

Pitao sam mehaničara da li će me Landy odvesti na Broken Hill i nazad u Sidnej, bio je uperen da to sve objasni. Da li odluke donosim odluke, da li rezervišem vozilo kako bih dalje istražio pitanje i objesio Dubbo za možda nekoliko dana, ili da dodam neke fluide i iskoristim šansu i nastavim?

U normalnim okolnostima ne bih iskoristio šansu, ali kada smo razgovarali o našim mogućnostima sa Brucey-om, odlučili smo da nastavimo sa putovanja jer vrijeme nije bilo na našoj strani. Bila sam malo zabrinuta jer smo još uvek daleko od toga i nadala sam se da će ona vratiti u Sydney bez ikakvih drama.

Dok smo napustili Dubbo, putovanje je nastavljeno kroz zapadne padine NSW-a pored Nyngan-a, a zatim na Barijerni put do Cobar-a (132km), Wilcannia (+ 250km) i na kraju Broken Hill (+ 196km) ukupna rastojanja 1167-a od odlaska Sidnej. Dok smo se približavali Broken Hillu, jako sam se raduo tome što prvi put vidim izlazak. Neverovatno je kako su se pejzaža i formacija tla promenili dalje što smo vozili i što smo bliže dobili. Poslednji deo puta za Broken Hill je dugačak sa malo saobraćaja, osim čudnog voza.

Nakon dugogodišnje vožnje konačno smo stigli u Broken Hill, kraj Outbacka u NSW-u, i sada smo bili u drugoj vremenskoj zoni, tako da ne zaboravite da svoje satove prilagodite juzno australijskom vremenu uz 30 mins u razlici. Iz Sidneja smo sada bili 1 / 5 udaljenosti od zapadne obale Australije.
Tokom godina, Broken Hill je porastao od ikoničnog rudarskog grada do kulturnog centra Outback NSW. Takođe je interesantno napomenuti da grad ima više kamiona i kompleta semafora pod zemljom nego što to čini na površini.

Prije nego što smo otišli u turističku kancelariju, odvezli smo se na vrh ogromnog brda koji gleda na grad u kome smo otišli u muzej rudnika za brzu šoljicu kafe u Broken Earth Café. To je odlično mjesto za podizanje vašeg ležaja u gradu i don Ne zaboravite da dobijete fotografiju priliku da sednete na velikoj stolici koja sedi pored muzeja i kafea, deca će to voleti.

Odlučili smo se kampovati u Silvertonu, tako da smo uzeli neke brošure u turističkoj kancelariji. Odlazili smo u Silverton, 30km kasnije stigli smo u ovaj neobičan selo, a onda smo se uputili u poznati hotel Silverton za osvježavajuće piće prije nego što smo uspjeli postaviti kamp za noć. Moram reći da je ovo jedan od najhladnijih pabova od kada sam došao u Australiju.Silverton je tokom godina postao poznata lokacija filma i televizije sa filmovima poput Mad Max II, Mission Impossible 2, Priscilla, A Grad Like Alice, i mnogi drugi snimljeni u blizini.

Pub u Silvertonu je odlično mesto za piće ili lagano osvježenje s odličnom kolekcijom fotografija postavljenih na zidovima filmova koji su snimljeni u tom području. Tender u baru je bio vrlo prijateljski i davao nam puno pozadina u pabu i neko poznato lokalno znanje.

Ovo je bilo odlično iskustvo za mene, pošto se mladi pamtio da je posetio Mad Maxa u bioskopu, sada sam bio prilično zadavljen da vozim oko istog područja i bacam crvenu prašinu u moj vjeran Landrover.

Nakon provere svih spomenika i modela vozila iz Mad Max filma koji su bili parkirani ispred paba, potom smo krenuli u Mundi Mundi (5 km prošle Silverton); ovo je odlično mesto za posmatranje zalaska sunca.

Na našem mestu bush campa bilo je samo put pored Silverton-a. Još jednom je moj Job bio da izvučem šator i pokrenuo našu kuhinju za pomeranje, koja uključuje elegantan sto i sudopere koji se prikače na stranu Landrovera, i naravno da se pokreće vatra. Sa vatrom počinje da pukne vreme je staviti sve sastojke za kuvanje u pećnicu i postaviti gnječeno testo za amortizator u stranu kako bi se podigao. Posle večere sjećali smo se oko vatrenog oružja, slušajući ptice idući u njihovu konačnu gužvu dok je sunce sišlo.

Te noći imali smo i radoznalog lisica koji je vrlo sigurno ušao u naš kamp da bi vidio šta se dešava. Uvek je važno da se uverite da je sve hrane itd. Prepuštena i životinje ne bi trebalo da se hrane, a nakon toga je otišao u grmlje nakon nekog koaksinga. To je bio moj prvi ukus Australijskog Outback-a i jako sam se raduo odlasku dalje polje u mom Land Rover Defender-u i istraživanje ovog daljinskog i drevnog zemljišta.

Touring Australia

Istorija i poreklo prekomorskog zemljišta